ضرورت استفاده از نرم افزار CRM برای تیم فروش چیست؟
نرم افزار CRM تلفیقی از نرم افزارهای بازاریابی، فروش و خدمات است. این نرم افزار دادههای مشتریان را جمع آوری و ذخیره میکند. در این
نرم افزار CRM تلفیقی از نرم افزارهای بازاریابی، فروش و خدمات است. این نرم افزار دادههای مشتریان را جمع آوری و ذخیره میکند. در این
تلفن گویا چیست و چه نقشی در پیشبرد کسبوکارتان دارد؟ اگر بخواهیم شرح دقیقی درباره این بدهیم که تلفن گویا یا همان منشی دیجیتال چیست
تفاوت خط تلفن ثابت و خط اینترنتی در چیست؟ باید بگوییم که تفاوتشان بسیار است و از نظر زیرساخت و اساس کار با هم متفاوتاند.
مدیران برتر، بهصورت حرفه ای دنبالکنندهی استراتژیهای موفق فروش هستند. این روشها باتوجهبه نوع کسبوکار و متدهای بازاریابی سازمان متفاوت هستند. بهعنوانمثال اگر ارائهدهنده خدمات
برونسپاری مرکز تماس یکی از بهترین روشها برای مدیریت تماسهای ورودی و خروجی سازمانهاست. به این صورت میتوان بار سنگین تماسها را به راحتی بر
هر بار که مشتری با مرکز تماس شما تماس میگیرد، رابطه شما با او در حال شکل گیری است. این یک اصل ضروری است تا
کسانی که تجربه کار در مرکز تماس دارند، میدانند زمانی که نمیتوانید اطلاعات مربوط به مشتری که در انتظار دریافت خدمات است را پیدا کنید،
امروزه نرم افزار مرکز تماس، یکی از راههای مدیریت تماس مجموعههای کسبوکار مختلف است. بیشتر شرکتهای تجاری خدمات پشتیبانی یا فروش ترجیح میدهند بر پایه
شرکت های مدرن امروزی راه های ارتباطی متعددی به مشتریان خود ارائه می دهند. حتما برای شما هم این راه های ارتباطی آشناست؛ ایمیل یا