گزارش بررسی حقوق کارکنان مرکز تماس در 1402 منتشر شد
اگر یکی از کارکنان مرکز تماس هستید، سال 1403 تمایل دارید چقدر حقوق بگیرید؟ همکارانتان در 1402 چقدر حقوق میگرفتند؟ اگر مدیر یک کسبوکاری هستید به
اگر یکی از کارکنان مرکز تماس هستید، سال 1403 تمایل دارید چقدر حقوق بگیرید؟ همکارانتان در 1402 چقدر حقوق میگرفتند؟ اگر مدیر یک کسبوکاری هستید به
قبل از هر کدام از مراحل راه اندازی مرکز تماس باید امکان سنجی مرکز تماس را بررسی کرد. صرف هرگونه هزینه یا اختصاص زمان پیشازاین
موفقیت از طریق هوش مصنوعی یکی از مسائل اصلی در دنیای فناوری اطلاعات است؛ اگر به دنبال راهحل مناسب برای مشاغل خود هستید، شاید کنجکاو
هوش مصنوعی، به ابزارها قدرت میدهد تا دنیا را تصاحب کنند؛ تضمین کیفیت مرکز تماس، نمونهای از چگونگی تبدیل یک فرایند دستی به یک برنامه
هوش مصنوعی AI در مراکز تماس، بهعنوان یکی از روشهای کارآمد برای بهبود خدمات مشتریان و افزایش بهرهوری کاربرد دارد. استفاده از هوش مصنوعی در
مراکز تماس کلید اصلی ارتباطات هر کسبوکاری هستند. اصطلاحات و شاخصهایی در زمینه خدمات مرکز تماس وجود دارد که هر فرد فعال در مرکز تماس باید با
راهاندازی مرکز تماس برای اکثر کسبوکارها نقشی اساسی دارد تا بتوانند به بهترین و حرفهایترین شکل با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل
وقتی صحبت از مرکز تماس یک سازمان میشود، یعنی خط مقدم آن مجموعه. بخش مهمی از درامد سازمان در گرو انجام درست وظایف کارکنان مرکز
تا به حال به وظایف سرپرست مرکز تماس فکر کردهاید؟ سرپرستی مرکز تماس چالشهای بسیاری دارد و برای افرادی که شیفته دستوپنجه نرمکردن با چالشها