از ایرانیان تل بیشتر بدانید

هر سازمان و کسب و کاری می تواند برای مدیریت تماس های خود از خدمات برون سپاری مرکز تماس استفاده کند. در این شرایط، شما اطمینان خواهید داشت که تیمی متخصص و آموزش دیده آشنا با اصول فروش و ارتباط با مشتری و با رعایت تمامی اصول و استانداردهای لازم پاسخگوی مشتریان شما خواهد بود.

تفاوتی ندارد چه صاحب استارتاپ یا کسب و کاری کوچک باشید و یا کارآفرینی با تجربه که تیم فروش یا پشتیبانی بزرگی را مدیریت می کنید می توانید از خدمات برون سپاری استفاده کنید. حتی زمانی که کسب و کار شما آنقدر رشد کرده است که نیاز به جذب نیروی پشتیبانی دارید می توانید به برون سپاری مرکز تماس فکر کنید.

برون سپاری مرکز تماس ایرانیان تل به شما این امکان را می دهد که زمان و منابع خود را بر سایر جنبه های کار مانند توسعه محصولات، تولید محتوا و تبلیغات فروش متمرکز ساخته و بخش زیادی از نیروی انسانی خود را از بخش خدمات و سرویس دهی تماس های ورودی به سایر بخش ها معطوف سازید.

چرا ایرانیان تل؟

برون سپاری مرکز تلفن محدود به پاسخگویی تماس ها نخواهد بود شما می توانید فراتر از خدمات معمول را از ما بخواهید. مجموعه متخصص ایرانیان تل همراه شماست تا با ارائه بهترین خدمات به مشتریان، پشتیبانی 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته بهترین تجربه را برای مشتریان شما خلق کرده و در مسیر موفقیت همراه شما باشد.

ایرانیان تل به عنوان ارائه دهنده تخصصی سرویس های ارتباطی و میزبان برون سپاری خدمات مرکز ارتباط با چندین سال تجربه فعالیت می کند. زیرساخت های نرم افزاری دانش بنیان و نیروهای انسانی متخصص، جوان و صبور دو عامل شاخص ایرانیان تل است.

چرا ایرانیان تل؟

تجهیزات با کیفیت

تجهیزات ارتباطی همچون رادیو، سرور و سوئیچ - تجهیزات فردی از قبیل لپتاپ و هدست های متنوع و استاندارد مجهز به حذف نویز، تجهیزات اداری ارگونومیک.

تعبیه فضای استاندارد

بهره مندی از فضاهای جدا شده که در دوران همه گیری (کرونا) امکان حضور بدون نگرانی را فراهم آورده و مانع از دورکاری شده و انعکاس صدای اطراف در تماس ها بسیار ناچیز است.

نیروی مجرب و متخصص

بسته به ماهیت پروژه و نوع ارتباط با مشتریان، نیروهای با تجربه و متخصص در زمینه پشتیبانی، فروش، نظرسنجی و ... فرا خوانده می شوند.

امانت داری

اطلاعات کارفرمایان و مشتریان حین اجرای پروژه به صورت محرمانه حفظ شده و پس از آن از دسترس خارج خواهند شد. قرار دادن بند محرمانگی اطلاعات در قرارداد، مطالبه ما از کارفرماست.

مشتری مداری

حل مشکل مشتریان در کمترین زمان ممکن، برقراری ارتباط حرفه ای با آنها بر اساس استانداردهای پاسخگویی کارفرما و در نهایت کسب رضایت مشتریان، همیشه سرلوحه امور می باشد.

انعطاف پذیری

طی یک پروژه، ممکن است بر اساس نیاز کارفرما تغییراتی در نحوه اجرا یا کم و کیف آن به وجود آید. همراهی با شرایط مختلف کارفرما، از مهمترین مسائلیست که همیشه مدنظر قرار داده می شود.

میل به پیشرفت

توسعه کسب و کار و افزایش مشتریان جدید و همچنین حفظ ارتباط و ماندگاری مشتریان قدیمی از طریق اجرای با کیفیت و مقرون به صرفه ی هر پروژه و نهایتا کسب رضایت کامل مشتریان، در صدر اهداف ما می باشد.

محیط کاری مثبت

شرط موفقیت یک پروژه، داشتن محیطی دوستانه و مثبت است. رضایت در مسائل مالی، کاری، محیطی، ارتباط با همکاران و ... با انجام تعهدات حقوقی، مشوق های مالی، فضا آرایی، تیم سازی، رقابت سازی، ارتقاء جایگاه و به کارگیری روش های خلاق سازی ذهن حاصل می شود.

دارای تجربیات مرتبط

اجرای صفر تا صد چند پروژه برون سپاری مرکز تماس، تهیه دستورالعمل پاسخگویی برای چند مجموعه، اجرای فرآیندهای QC و بهبود عملکرد برای چند مرکز تماس، تجربیات اجرایی ارزشمندی به همراه داشته است.

دارای ساختار سازمانی

جایگاه و وظایف مدیر اجرایی، سرپرست آموزش، مسئول کنترل کیفیت، مسئول فنی شبکه، مسئول منابع انسانی و ... در هر پروژه مشخص می باشد.

توانمندسازی توان یابان

با توانمندسازی کاری نیازمندان و توان یابان از طریق گذراندن دوره های آموزشی و تخصصی، سهم مشخصی از ظرفیت نیروهای هر پروژه برای آنان در نظر گرفته می شود.

سود معقولانه

بر اساس ماهیت پروژه و نوع قرارداد، هزینه ای منطقی همراه با پارامترهای کنترلی از قبیل جریمه و پاداش برای کارفرما و سودی معقولانه و منصفانه برای شرکت در نظر گرفته می شود.