گزارش بررسی حقوق کارکنان مرکز تماس در 1402 منتشر شد

حقوق کارمندان در مرکز تماس کال سنتر

اگر یکی از کارکنان مرکز تماس هستید، سال 1403 تمایل دارید چقدر حقوق بگیرید؟ همکاران‌تان در 1402 چقدر حقوق می‌گرفتند؟ اگر مدیر یک کسب‌و‌کاری هستید به کارکنان‌تان در واحد مرکز تماس چقدر باید حقوق بدهید؟ شرکت‌های دیگر در سال 1402 چقدر حقوق می‌دادند؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران و کارکنان هر حوزه‌ آگاهی از میزان حقوق متناسب با هر موقعیت شغلی است. اگر مدیر یک کسب‌و‌کار هستید حتما این سوال در ذهن‌تان است که «چقدر باید حقوق بدهم؟» و اگر از کارشناسان این حوزه هستید حتما از خودتان می‌پرسید که «چقدر باید حقوق بگیرم؟»

تصمیم‌گیری داده‌محور همیشه بهترین نوع تصمیم‌گیری بوده و هست. آگاهی از میانگین درآمد هر موقعیت شغلی در حوزه مرکز تماس می‌تواند به آینده شغلی و کسب‌و‌کار شما کمک بسیار بزرگی کند. نتیجه این گزارش پیش از پایان سال 1402 منتشر می‌شود؛ بنابراین فرصت بسیار خوبی است تا بتوانید برای شروع سال 1403 برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید.

فرقی نمی‌کند که مدیر یک کسب‌و‌کار دارای واحد مرکز تماس هستید یا مدیر یک مرکز تماس، مشاور مرکز تماس، کارشناس مرکز تماس، کارشناس تضمین یا کنترل کیفیت مرکز تماس … در هر صورت نتیجه این گزارش می‌تواند برای‌تان مفید باشد.

از تمام فعالان این حوزه دعوت می‌کنیم که با مشارکت و اشتراک‌گذاری این پرسشنامه به غنی‌تر شدن این گزارش کمک کنند. با پاسخ‌دادن به این پرسش‌نامه به‌عنوان عضوی از جامعۀ مرکز تماس ایران، درک بهتری از بازار کارمان پیدا می‌کنیم. برای پاسخ به این پرسش‌نامه «فقط 7 دقیقه» وقت نیاز است.

زمان مشارکت در پرسشنامه به پایان رسیده است. برای مشاهده نتایج آن به صفحه گزارش جامع حقوق کارکنان مرکز تماس در سال 1402 مراجعه کنید.

ارتباط شما برای ما مهم است

مشتریان و رشد کسب و کار و شما برای ما مهم است. با ما در مورد دغدغه هایتان صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *