هر آنچه باید درباره راه‌ اندازی کال سنتر بدانید!

راه‌ اندازی کال سنتر

مرکز تماس یا کال سنتر Call Center، مجموعه ای از اپراتورهای آموزش دیده است که تماس های ورودی و خروجی را پاسخ می دهند. شاید برایتان سوال باشد تماس های ورودی و خروجی کجا را پاسخ می دهند؟ مرکز تماس شرکت های خدماتی هستند که به صورت حرفه ای پاسخگویی تماس ها، یا ارائه خدمات پشتیبانی محصولات هر سازمانی را برعهده می گیرند. کال سنترها براساس اندازه و خدماتی که ارائه می دهند، با یکدیگر متفاوت است و سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری متفاوتی است.

کال سنتر کجاست؟

حتما این سوال در ذهن شما خواهد آمد که کال سنتر کجاست. کال سنترها بصورت کلی شرکت های مستقلی هستند که دارای کارمندهای مخصوص خود هستند. این اپراتورها برای پاسخ دهی تماس ها در هر موضوعی آموزش دیده اند. هر کسب و کاری که بخواهد از خدمات این شرکت ها استفاده کند، کافیست داکیومنتی از سوالات مشتریان خود را در اختیار اپراتورها بگذارد و تماس های خود را با خیال راحت پاسخ داده شده بداند. همچنین اگر نیاز به مجموعه ای دارید تا به صورت آنلاین چت های مشتریان شما را پاسخ دهد یا پشتیبانی محصول شما را انجام دهد نیز مرکز تماس راهکار مناسبی است. این شرکت های کال سنتری، خدمات برون سپاری تماس آن ها با شرایط مجموعه شما هماهنگ می شود. این امر باعث می شود شما متناسب با استراتژی تماس، بودجه، شیفت های کاری مدنظرتان این خدمات را دریافت کنید.

طرح مسئله

بگذارید این سوال را به طور شفاف با یک مثال پیش ببریم. فرض کنید شما یک شرکت با تعداد نیروی مشخصی برای انجام امور آن استخدام کرده اید. این کارمندان استخدام شده هرکدام وظایف و تسک های مشخصی برای خود دارند. شما به عنوان کارفرما، موظف به پرداخت حقوق ماهیانه، بیمه تکمیلی، فراهم سازی محیط کاری آرام و مناسب، پرداخت اجاره بهای دفتر و هزینه های آب و برق مصرفی و… هستید.

همچنین برای شما اهمیت دارد که کارمندان تسک های محول شده را به نحو احسن انجام دهند. اگر کارمندان شما در کنار امور خود مقرر شود به تماس های در روز با تعدادی شاید 100 یا بیشتر پاسخ دهند، از تمام تسک های مقرر شده ی خود باز میمانند. شما نیز برای مدیریت این اوضاع دچار سردرگمی می شوید که استخدام کارمندان جدید برای شما هزینه ی کلانی را رقم میزند تا فقط تماس های مشتریان از دست نرود.

راه حل چیست؟

ما به شما بهره مندی از خدمات شرکت های کال سنتر را برای مدیریت بحران پیشنهاد می دهیم. قطعا در نگاه اول هزینه اولیه میتواند منجر به مخالفت شما در استفاده از این خدمات شود. اما باید بدانید این هزینه ی اولیه، جایگزین تمامی هزینه های پنهان استخدام یک کارمند برای شما به عنوان کارفرماست. شما با بهره مندی از اپراتورهای کال سنتر، به جای نگرانی از عدم تخصص در پاسخ دهی تماس ها یا از دست رفتنشان، هزینه های پنهان برای استخدام یک کارمند و… میتوانید خیلی راحت تماس های خود را مدیریت کنید.

مرکز تماس برای چه کسانی توصیه می شود؟

تا به اینجا می توانیم با قاطعیت بگوییم برای هر کسب و کاری استفاده از این قابلیت امکان پذیر است. در کنار صرفه ی اقتصادی این خدمات و کاهش هزینه های جاری شرکت، شما میتوانید منابع مالی خوبی را از این راه پس انداز کنید.

همچنین کارمندان شما با تمرکز بهتر و کاملتری به انجام تسک های روزانه خود می توانند بپردازند. از دیگر مزایای بهره مندی از کال سنتر، برگزاری کمپین های تبلیغاتی است. در این کمپین ها میتوانید تماس های همزمان را با مشتریان داشته باشید، بی آنکه نگران از دست رفتن مابقی تماس های در روز باشید. پس برای بهره مندی از مرکز تماس، شما هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت و در هر حوزه ای از کسب و کار فعال باشید میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

مزیت های کال سنتر چیست؟

  • صرفه جویی در هزینه های کابل کشی 
  • ادغام تلفن و کامپیوتر ها با یکدیگر در نتیجه هزینه ی کمتری برای خرید سخت افزار می کنید
  • عدم احتمال از دست رفتن تماس ها و جذب 100% مشتریان
  • امکان دریافت گزارش گیری در هر لحظه 
  • صرفه جویی در هزینه های استخدام و منابع انسانی 
  • فروش موفق با پاسخگویی تخصصی به تماس مشتریان

ارتباط شما برای ما مهم است

مشتریان و رشد کسب و کار و شما برای ما مهم است. با ما در مورد دغدغه هایتان صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *