نرم افزار مرکز تماس؛ ابزار هفت صنعت برتر
امروزه از نرم افزار مرکز تماس، جهت ارائه خدمات مشتری مداری استفاده می شود. یکی از استراتژی های جدید فروش سازمان ها، افزایش تعداد تماس
امروزه از نرم افزار مرکز تماس، جهت ارائه خدمات مشتری مداری استفاده می شود. یکی از استراتژی های جدید فروش سازمان ها، افزایش تعداد تماس
استفاده از تکنولوژی ویپ، برای مشاغل مختلف مزایای گسترده ای را ارائه می کند. در اینجا به چهار مزیت ویپ برای کسب و کارها اشاره
بازاریابی همیشه برای شرکت ها چه بزرگ و چه کوچک بسیار مهم بوده است. از بین تمام راه هایی که امروز برای بازاریابی محصول یا
یکی از بزرگترین نگرانی ها در مورد برون سپاری تماس ها خدمات به مشتری، این نگاه است که فرد دیگری مدیریت دفتر سازمان شما را
طبق تحقیقات اخیرا HubSpot، بیش از 65٪ مشتریان هنوز ارتباطات تلفنی را برای تعامل با شرکتها و سازمانها ترجیح میدهند. به همین دلیل است
مردم نسبت به تماس تلفنی و تله مارکتینگ بتصور بدی دارند، اما می تواند در صورت انجام درست و طراحی چیدمان درست سناریوی تماس به
برون سپاری تماس، یکی از بهترین راه حل های شرکت ها برای محول کردن بخشی از امور به شرکت های دیگر است. در اصل می
برونسپاری بازاریابی همیشه برای شرکت ها چه بزرگ و چه کوچک بسیار مهم بوده است. برونسپاری بازاریابی از مهم ترین راهها در جهت بالا بردن
درباره شماره تول فری (toll free) چیزی شنیدهاید؟ بهاحتمال زیاد این نام برایتان آشنا است. تول فری به شمارهای میگویند که تماس با آن، هزینهای