خدمات مرکز تماس در رستوران ها

خدمات مرکز تماس در رستوران

خدمات مرکز تماس در رستوران ها، امروزه بسیار محبوب واقع شده‌ است. بخش بزرگی از سفارش‌های غذا به مراکز تماس وصل می‌شوند تا بعد از سفارش گیری به رستوران ارجاع داده شوند. با خدمات مرکز تماس کارایی سفارش گیری رستوران بهبود می یابد. آیا برای شما هم هنوز ارتباط میان تماس مشتریان و رستوران از طریق مرکزتماس، مبهم است؟

خدمات مرکز تماس در رستوران، به مخاطبان این امکان را می‌دهد که کارکنان مرکز تماس برای آنها ثبت سفارش غذا، یا پیگیری سفارششان را انجام دهند. تلاش رستوران‌های زنجیره‌ای بزرگ ایجاد فرآیندی بدون مشکل جهت سفارش غذا برای همه مشتریان است. بیایید بررسی کنیم که چگونه رستوران‌ها از مراکز تماس استفاده می‌کنند.

خدمات مرکز تماس در رستوران

خدمات مرکز تماس به هر صنعتی که ارائه می‌شود، در بهبود پاسخگویی و برقراری تماس‌ها نقشی اساسی ایفا می‌کند. اکثر صاحبین مشاغل و برندهای بزرگ دنیا به اهمیت نحوه برقراری تماس مشتریان با سازمانشان پی برده‌اند. تعدادی از شرکت‌ها هم شروع به برون سپاری وظایف تجاری خود به یک فروشنده شخص ثالث کرده اند.

برخی از شرکت‌ها این کار را برای صرفه جویی در هزینه انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر این استراتژی تجاری را برای افزایش عملکرد کلی خود اتخاذ می‌کنند. سفارش گیری تلفنی غذا یکی از خدمات مرکز تماس در رستوران است که امکان برون سپاری خدمات را نیز دارد.

امروزه افراد پول زیادی را صرف خرید غذا می‌کنند و در کمال تعجب، اکثر این هزینه‌ها برای نشستن در رستوران و خوردن غذا به صورت حضوری انجام نمی‌شود. مشتریان تمایل دارند غذا را در خانه، محل کار یا مدرسه و دانشگاه خود سفارش و تحویل بگیرند و آنها برای همین راحتی حاضرند هزینه کنند.

ظهور نرم افزار مرکز تماس و استفاده از خدمات مرکز تماس در رستوران به همین علت یکی از مزیت‌های رقابتی تبدیل شده است که کار را برای رستوران‌ها و مشتریان آنها راحت‌تر کرده است. طبق یک مطالعه، بهترین رستوران‌ها در سراسر جهان از مفهوم خدمات سریع و پیگیری درست پیروی می‌کنند.

نیاز به خدمات کالسنتر در رستوران

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مرکز تماس در رستوران ها، می توانند به تمامی رستوران ها بی آنکه مستقیما با مشتریانشان سر و کار داشته باشند، یک مزیت رقابتی بزرگ در دریافت و پیگیری سفارشات ارائه کنند. کارمندان مرکز تماس، تمامی جزییات سفارش را ثبت و به رستوران‌ها جهت فرآیند آماده‌سازی ارسال می‌کنند.

دلیل اصلی تقاضای رستوران‌ها برای به‌کار‌گیری مراکز تماس، به دلیل ایجاد بهره وری بالاتر و در نتیجه فروش بیشتر است. متخصصان مرکز تماس می‌دانند که چگونه با مشتریان به طور موثر برخورد کنند و در ارتباط کلامی خود کاملاً ماهر هستند. در کنار این اگر با مشتریان حرفه‌ای رفتار شود و سفارشات خود را به موقع دریافت کنند، به احتمال زیاد دوباره سفارش می‌دهند و نظرات مثبتی را در وب‌سایت رستوران می‌گذارند. در نهایت تمامی این فرآیند منجر به فروش بیشتر رستوران می‌شود.

چگونه رستوران‌ها از مراکز تماس استفاده می‌کنند؟

در گام اول رستوران‌ها می بایست با یک شرکت متخصص مرکز تماس قرارداد ببندند. سپس کارشناسان مرکز تماس را با منو و جزییات غذاهای خود آشنا کنند. درنهایت به کارشناسان اجازه دهند تا هر گونه درخواست مشتری را به طور مؤثر بررسی کنند.

نیروهای مراکز تماس، سفارش غذا و سایر مشخصاتی که مشتری توضیح می‌دهد را به دقت دریافت می‌کنند و مستقیماً به پرسنل رستوران می‌رسانند. ایرانیان تل یک سرویس ارئه دهنده خدمات مرکز تماس است که به رستوران ها این امکان را می‌دهد که تمام تماس‌های تلفنی خود را مدیریت کنند. در نتیجه از این رابطه سود دوجانبه را به حداکثر رسانند.

مزایای بکارگیری مرکز تماس برای ثبت سفارش غذا

استفاده از خدمات مرکز تماس در رستوران، به صاحبین آنها تضمین می‌دهد که هیچ سفارشی را از دست نخواهند داد. با کارایی بهتر و ثبت تعداد سفارشات بیشتر به سرعت هزینه کالسنتر جبران خواهد شد.

بسیاری از رستوران‌ها نمی‌توانند به تمام تماس‌ها پاسخ دهند. از دست رفتن هر تماس منجر به کاهش درآمد می شود. اگر تلفن در ساعات شلوغ رستوران به طور مداوم زنگ بخورد، می تواند به محیط کاری پر استرس منجر شود. پس می تواند کیفیت غذای تحویلی به مشتریان را کاهش دهد. یکی دیگر از مشکلات رستوران ها، کارکنان چند وظیفه ای آن ها هستند. این موضوع می تواند باعث فراموشی در انتقال اطلاعات مهم سفارش به سرآشپز شود. خدمات مرکز تماس برایتان یک رستوران منظم را درست می‌کند. به کارکنان رستوران اجازه می دهد تا منحصراً روی وظایف خود تمرکز کنند.

چند مزیت اصلی

درحال حاضر، با بالا رفتن سرعت زندگی افراد آن ها تلاش می کنند تا کوتاه ترین زمان ممکن غذا سفارش دهند و خرید کنند. مشتریان فرصت مراجعه حضوری به رستوران و ثبت سفارش غذا را ندارند؛ آن ها ترجیح می دهند در محل کار، خانه یا دانشگاه ثبت سفارش غذای خود را به سرعت انجام دهند و در نهایت آن را در کمترین زمان تحویل بگیرند. به طور خلاصه، مردم مشغول هستند و به دنبال همه چیز مانند کیفیت، قابلیت حمل و راحتی هستند.

الف) صرفه جویی در منابع مالی

اگر صاحب یک رستوران هستید و می‌خواهید خدمات مرکز تماس در رستوران خود را داشته باشید، باید بدانید که با استفاده از خدمات کالسنتر هزینه زیادی را ذخیره و سرمایه گذاری کرده اید.

ب) مشتری ثبت سفارش تلفنی را ترجیح می دهد

صاحبین کسب و کارها امروزه بیش از یک کانال ارتباطی برای افزایش تعامل مشتری استفاده می کنند. این درحالی است که نظرسنجی ها نشان می دهد که هنگام سفارش غذا، بسیاری از مشتریان همچنان تلفن را به عنوان یک راه محبوب برای ارتباط با رستوران ها می دانند.

ج) افزایش فروش

مراکز تماس، متشکل از کارشناسانی است که به خوبی ارتباط با مشتریان را بلد هستند. این متخصصان باید جزئیات سفارش را با نهایت دقت یادداشت کنند و  آن را به کارکنان رستوران بدهند. علاوه بر این، کارشناسان با تکنیک‌های محاوره‌ای دلسوزانه و جذاب خود سعی در اجرای استراتژی فروش بالا دارند.

د) خلق ارزش برند

هنگامی که مشتریان شما با یک مرکز تماس تعامل دارند، خدمات درجه یک را تجربه می‌کنند. مشتریان از سطح بی‌نظیر تجربه راضی و خوشحال خواهند شد و دوست‌داشتنی‌تر خواهند بود که مکرراً به برند شما بازگردند. ارزش کلی برند کسب و کار شما افزایش می یابد.

همچنین هنگامی که مشتریان امکان اعلام نظرات یا انتقادات خود را نسبت به سفارششان نیز داشته باشند، و شما بتوانید برای رستوران خود بخش خدمات مشتریان در نظر بگیرید؛ باعث ایجاد دید مثبت مشتریان نسبت به برندتان شده اید.

ه) افزایش تعداد سفارش‌ها

با بهره گیری از خدمات مرکز تماس در رستوران ها، میزان سفارش‌های شما افزایش خواهد داشت. هنگامی که تماس های متعدد داشته باشید اما آن هارا از دست بدهید، درآمدتان کم خواهد شد. با بهره گیری از این سرویس می‌توانید تماس‌های خود را مدیریت شده پاسخ دهید. سپس سفارشات را منظم و دسته بندی شده به سرآشپزتان برسانید.

نتیجه نهایی

با خدمات مرکز تماس در رستوران می‌توانید افزایش بهره وری را تجربه کنید. اگرچه سفارش‌های آنلاین در عصر امروز رایج‌تر شده‌اند. اما می‌توانید انتظار داشته باشید که خدمات ثبت سفارش تلفنی، هنوز هم رایج هستند و شما را از یک رستوران محلی معمولی متمایز می‌کند.

اگر می‌خواهید در این‌باره بیشتر بدانید یا خدمات کالسنتر در رستوران شما شخصی‌سازی شود، با ما و کارشناسان باتجربه ما تماس بگیرید.

ارتباط شما برای ما مهم است

مشتریان و رشد کسب و کار و شما برای ما مهم است. با ما در مورد دغدغه هایتان صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *