خدمات مرکز تماس در هتل (7 مزیت عالی)

خدمات مرکز تماس در هتل

خدمات مرکز تماس در هتل، یکی از راهکارهای نجات صنعت گردشگری در دوره کرونا بود. هتل ها پس از کرونا کارهای زیادی برای انجام دادن داشتند. با همه‌گیری ویروس کرونا صنعت گردشگری و هتلداری با طوفانی از چالش‌ها مواجه شد، که هنوز هم همچنان ادامه دارد. خدمات مرکز تماس و مزایای آن تا حدی توانستند این چالش‌ها را ساده‌تر کنند.

بسیاری از هتل‌ها شروع به تجدید نظر در استراتژی‌های فروش خود در آینده کردند. رویدادهای سال 2020 برای همیشه روش سفر را تغییر داد. مسافرین و گردشگران تمایل دارند تا سفرهایشان، طبق درخواست هایشان انجام شود و این به مدیران هتل‌ها بستگی دارد که برای رفع این نیاز ها چگونه استراتژی خود را پیش خواهید برد.

7مزیت خدمات مرکز تماس در هتل

یکی از تغییر استراتژی های هتل ها، استفاده از خدمات مرکز تماس در هتل برای مدیریت خطوط در بخش رزرواسیون است. سوال اینجاست چگونه متوجه می‌شوید که یک مرکز تماس هتل برای افزایش رزرو و افزایش درآمد شما کمک کننده خواهد بود؟ برای اینکه بدانید چه چیزی را باید بررسی کنید، با ما همراه باشید.

1- مهارت برقراری ارتباط موثر

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های خدمات مرکز تماس در هتل ها بحث ارتباط گیری و تعامل مناسب با مخاطبین بوده است. در چند سال گذشته شاهد افزایش بسیاری در رزرو مستقیم بوده ایم. چرا شما افزایش رزرو کانال مستقیم برای هتلتان نداشته باشید؟

پس از پایان تمام بلاتکلیفی های اپیدمی بیماری کرونا، گردشگران مشتاق تجربه مهمان نوازی واقعی و اطمینان خاطر در مورد اقدامات ایمنی هتل ها هستند. به گفته دوج کندی، رئیس شبکه آموزش کندی (KTN)، «در دنیای دیجیتالی که به طور فزاینده‌ای پیشرفتش افزایش می‌یابد، یک تماس و ارتباط درست با مشتری تاثیر زیادی روی میزان فروش شما می گذارد.»

صدایی دوستانه در آن سوی خط همان چیزی است که منجر به تبدیل یک تماس گیرنده کنجکاو به مهمان و مشتری جدید می شود. لازم است به گونه ای اعتمادش جلب شود که مشتری حس کند اقامت در هتل شما مانند تجربه در منزل شخصی خودش است. رفتار و لحن اپراتور شما می تواند باعث تکرار رزرو مشتریان برای سفرهای بعدیشان در هتل باشد.

2- حفظ و یادآوری اطلاعات مخاطب

یک اپراتور مرکز تماس هتل، با آموزش مناسب جهت یادگیری و احترام به ارزش برند و مشتریان شما وقت صرف می‌کند. بهترین نمایندگان نرم افزار مرکز تماس آموزش می بینند تا در مرکز هتل شما متخصص شوند تا بتوانند با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد هتلتان رزرواسیون را افزایش دهند. یک نماینده مرکز تماس با تعامل خود می تواند، بهترین ویژگی‌ها و امکانات خدماتی و تفریحی هتل تان را برجسته سازد.

3- توانایی مدیریت موقعیت تماس

به عنوان صاحبین کسب و کار باید بدانید، تماس گرفتن همیشه آسان نیست. گاهی اوقات، مشتریان بالقوه ناامید می‌ شوند و می‌توانند این ناامیدی را متوجه اپراتور آن سوی خط کنند. آنچه شرایط را تغییر می دهد نحوه آموزش اپراتور است. اپراتورهای مرکز تماس هتل های حرفه ای، ارتباط گیری موثر را بلد هستند.

4- سرعت و کارایی خدمات مرکز تماس در هتل

سرعت و کارایی بالا ویژگی های کلیدی یک نماینده مرکز تماس موفق است. هر چه مدت زمان تماس بیشتر باشد، مشتری زمان بیشتری برای تغییر نظر دارد. درنظر داشته باشید اپراتورهای رده بالای مرکز تماس برای تبدیل سرنخ ها به فروش وقت تلف نمی‌کنند.

خدمات مرکز تماس در هتل به شکل ایده‌آل باید گونه ای باشد که تماس‌های بیشتری را به رزروهای تایید شده تبدیل کند. اپراتور تماس‌ها را با نرخ متوسط ​​روزانه بالاتر بندد. این کار را در حالی انجام دهد که در ذهن مهمان احساس اولیه حرفه ای بودن و حسن نیت را برای هتل ترسیم کند.

5- قدرت حل خلاقانه مسئله

مشکلات مدرن نیازمند راه‌حل‌های مدرن هستند. با شرایط پاندمی کرونا، هتلداران به رویکردهای عمیق و جدی نیاز دارند. سال‌های 2020 و 2021 چالش‌های جدیدی را برای هتلداران در سراسر جهان به وجود آوردند. بسیاری مجبور شدند برای بقای هتل خود، با این شرایط تطبیق یابند و تغییر کنند. یک کالسنتر هتل با عملکرد برتر می تواند در مواقع بحرانی به شما کمک کند. 

6- برندسازی و ارتقای نام تجاری شما

مرکز تماس با قابلیت‌های خود خدمات متمایزی را به مخاطبان شما ارائه می‌دهد. تلفن گویا، پیگیری‌های ساده و پاسخدهی‌های خودکار و بسیاری دیگر از خدمات مرکز تماس در هتل می‌توانند به شما مزیت رقابتی ببخشند. این مزیت ها و امکانات نام برند شما را برای خدمات سریع و آسان، به یاد مشتریان می‌آورد و آنها برای تماس‌های بعدی به سرعت شما را به یاد می‌آورند و تماس می‌گیرند.

7- ساده کردن تعریف استراتژی 

مدیریت هتل پیچیده است و همیشه در حال تغییر است. یک نماینده مرکز تماس باید بتواند با تیم و استراتژی شما ترکیب شود. تعریف‌هایی که در کالسنتر خود انجام می‌دهید و آموزش‌هایی که به دنبال آن دارید تیم شما به صورتی یکپارچه و تعریف‌شده پاسخگوی تماس‌های شما هستند. به این ترتیب آنها از ادغام مرکز تماس با CRM و دیتابیس ظرفیت و هزینه اتاق‌ها استفاده می‌کنند و سریعتر عمل می‌کنند. با افزایش میزان رضایت مهمانان از واحد های خدمات مشتریان و مرکز تماس، قطعا برند شما در ذهنشان دوست داشتنی و انتخاب اولشان تداعی می شود.

آماده‌اید؟

خدمات مرکز تماس قرار است به کمک شما بیایند تا از آن برای بهبود کارایی خود استفاده کنید. نیازهای شما می‌توانند متفاوت باشند و بسته به این نیازها خدمات مرکز تماس در هتل هم متفاوت خواهند بود. پس از این امکانات و ویژگی‌ها برای کار خود استفاده کنید و هرکجا لازم است از یک تیم حرفه‌ای و باتجربه بخواهید تا خدمات مرکز تماس در هتل شما را شخصی‌سازی کنند. ما هم با تجربه سالهای فعالیت خود در این زمینه آماده‌ایم که پاسخگوی شما باشیم.

ارتباط شما برای ما مهم است

مشتریان و رشد کسب و کار و شما برای ما مهم است. با ما در مورد دغدغه هایتان صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *