چرا کسب و کار ها باید از سیستم تلفنی ویپ استفاده کنند؟

مزیت استفاده ازسیستم تلفنی ویپ

سیستم تلفنی ویپ، بر بستر پروتکل اینترنت، قابلیت دریافت تماس ها را به شما می دهد. از زمان معرفی این تکنولوژی در بازار، اکثر شرکت ها و سازمان ها به جای استفاده از خطوط تلفن معمولی، به این روش ارتباطی روی آورده اند. بسیاری از مدیران در انتخاب و استفاده از مرکز تماس مردد هستند. اما از مزیت ویپ برای کسب و کارها و مجموعه خود غافل اند.

چندین دلیل خوب وجود دارد که بسیاری از کسب و کارها مشتاق به استفاده از نرم افزار مرکز تماس شده اند. بنابراین اگر شرکت شما هنوز از روشهای قدیمی ارتباطی استفاده می کند، ممکن است بخواهید در مورد VoIP مطالعه کنید.  

مزایای اصلی استفاده از سیستم تلفنی ویپ 

در این مقاله تلاش داریم، اصلی ترین مزایای سیستم تلفنی ویپ را برای کسب و کارها به شما معرفی کنیم. سیستم ویپ شتاب دهنده ی مدیریت تماس های شما باشد. همچنین شما و کارمندانتان را از سردرگمی در پاسخگویی تماس ها یاری می کند. یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از سیستم ویپ، کاهش هزینه های ارتباطی مجموعه شماست.

1- هزینه های ارتباطی ارزان تر

با استفاده از سرویس های VoIP، کاربران به اینترنت متصل می شوند. سپس تماس های آن ها به صورت رایگان یا با نرخ ارزان تر برقرار می شود.

با خدمات VoIP از تماس های نامحدود با قیمت پایین تر به نسبت شرکت های تلفنی دیگر استفاده کنید. این ارائه دهندگان خدمات بسته های مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهند که بسیاری از آنها ممکن است اندازه شرکت، نیازهای تجاری و بودجه شما باشد.

یکی دیگر از مزیت های بزرگ سرویس تلفنیVoIP، نسبت به خدمات تلفنی سنتی کم هزینه بودن آن است. خدمات سرویس تلفنی ویپ عمدتا بسیار ارزان تر و انعطاف پذیر تر از خدمات تلفن سنتی هستند. استفاده از این سیستم باعث می شود، برای شرکت هایی که به دنبال کاهش هزینه ها هستند ایده آل باشد.

2- سخت افزار و نرم افزار مقرون به صرفه

 احتمالا یکی از نگرانی های شما بابت هزینه سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده برای سیستم ویپ است. اکثریت قریب به اتفاق سیستم های VoIP نیاز به سخت افزار کمی جهت نصب و راه اندازی دارند. بسیاری از آنها می توانند با استفاده از تجهیزات موجود شما اجرا شوند.

3- پشتیبانی از تماس همزمان با VoIP

با یک خط تلفن معمولی، همزمان فقط با یک نفر می توانید صحبت کنید. VoIP امکان تماس های متعدد و همزمان، از جمله کنفرانس و تماس های گروهی را فراهم می کند. این امر همکاری کارمندان، مدیریت را آسان تر می کند. با این امکان اپراتورها با یکدیگر همکاری می کنند و با مشتری ارتباط موثر برقرار می سازند.

4- وجه تمایز سیستم تلفنی ویپ با سیستم های سنتی

چندین ویژگی دیگر نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از VoIP از آن بهره مند شوید. متداول ترین ویژگی ها و امکانات ویپ که وجه تمایز آن با سیستم سنتی است، عبارتند از:

  • فکس
  • پست صوتی
  • انتظار تماس
  • تماس تلفنی
  • مسدود کردن تماس ها

همچنین ویژگی های پیشرفته ای وجود دارد که برخی از ارائه دهندگان خدمات ارائه می دهند. از جمله انتقال تماس، شماره گیری سریع، پیام کوتاه. بسیاری از این ویژگی ها به کاهش هزینه ها کمک می کند. اینها فقط برخی از دلایلی است که شما می توانید برای ارتباطات تجاری خود به VoIP تغییر دهید. 

تیم ایرانیان تل، در کنار خدمات برون سپاری تماس در حال حاضر ارائه دهنده ی مرکز تماس لوکال و ابری می باشد. شما میتوانید بسته به نیاز مجموعه خود و همچنین بودجه مدنظرتان پلن مرکز تماس شرکت تان را بچینید. مشاوران ما در ایرانیان تل آماده ارائه خدمات مرکز تماس به سازمان و مجموعه شما هستند. 

ارتباط شما برای ما مهم است

مشتریان و رشد کسب و کار و شما برای ما مهم است. با ما در مورد دغدغه هایتان صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *