خدمات مرکز تماس در املاک، کلید موفقیت مشاورین املاک

خدمات مرکز تماس در املاک

 خدمات مرکز تماس در املاک عنوان جدیدی است که امروزه در سراسر جهان به گوش می‌رسد. شرکت‌های عظیم در این حوزه، به سمت خدمات مرکز تماس خود رفته‌اند. یکی از چالش‌های اصلی مشاورین املاک، ازدست‌دادن تماس‌های مشتریان خود است. این قشر کمتر به سراغ جذب مشتریان به‌صورت تلفنی رفته‌اند.

 درحالی‌که تمام مشاورین املاک کوچک و بزرگ منتظر مشتریان هستند و رؤیای درآمد بزرگ را در سر می‌پرورانند، املاک شما می‌تواند متمایز باشد و اعتماد هزاران مشتری را به خود جلب کند! می‌پرسید چگونه؟ خدمات مرکز تماس در املاک و مستغلات بهترین راه جذب مشتریان در این روزهاست.

چرا مشاورین املاک به مرکز تماس نیاز دارند؟

 باید بدانید اکثر شرکت‌های مدرن، صرف‌نظر از جایگاه تجاری، از خدمات مراکز تماس استفاده می‌کنند و این سرویس به خدمات آنها سرعت می‌بخشد.
یکی از مزایای اصلی خدمات مرکز تماس در املاک برای تمامی دفاتر مشاورین املاک عبارت است از امکان برقراری و دریافت تمامی تماس‌های ورودی و خروجی بدون ازدست‌رفتن حتی یک تماس. بااین‌وجود، مرکز تماس به شما کمک می‌کند در زمان خود صرفه‌جویی و معاملات بسیار بیشتری را ببندید.
واقعیت این است مشتریان از برقراری ارتباط با یک شخص واقعی که دانش بیشتری نسبت به صدای ضبط شده در مورد املاک دارد، لذت می‌برند.
اگر نمایندگان حرفه‌ای را از مراکز تماس با سال‌ها تجربه استخدام کنید، کیفیت کار آنها برای تصویر شرکت شما خوب خواهد بود. نمایندگان آموزش‌دیده می‌توانند توضیحات مفصلی را در مورد همه چیز به مشتریان ارائه دهند.

چه نوع مراکز تماسی وجود دارد؟

مرکز تماس یک سیستم بازخورد مؤثر با مصرف‌کننده کالا و خدمات(مشتری) است. می‌تواند برای پشتیبانی، تبلیغ پیشنهادات مختلف، نظرسنجی‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد. این بخشی از یک سیستم CRM  یا سیستم مدیریت ارتباط مشتریان است.
خدمات مرکز تماس در املاک هم به دو صورت خواهد بود:

  • برون سپاری مرکز تماس
  • نرم افزار مرکز تماس درون‌سازمانی

یک مرکز تماس برون‌سپاری، به شرکت‌های مختلفی خدمات ارائه می‌دهد. برای هر مشتری، کارکنان خود را در زمینه مرتبط با آن آموزش می‌دهند. مرکز تماس داخلی یا درون‌سازمانی، بخش مهمی از شرکت است. در برون‌سپاری مرکز تماس، تمامی تماس‌های ورودی و خروجی به‌صورت طبقه‌بندی‌شده پاسخ داده می‌شود. با استفاده از خدمات برون‌سپاری تماس یا نرم‌افزارهای مرکز تماس شما قادر به مدیریت تماس‌های خود خواهید بود؛ طوری که حتی یک تماس هم از دست نمی‌دهید. اگر از آن دسته مشاورین املاکی هستید که به‌هیچ‌وجه علاقه‌ای به واردشدن در مسائل فنی و کامپیوتری ندارید، استفاده از سرویس‌های برون‌سپاری راهکار مناسب‌تری برای شماست. در این صورت همه امکانات و خدمات مرکز تماس در املاک را در اختیار دارید؛ ولی به‌جای اینکه در محل شما نصب شود، روی اینترنت به شما واگذار می‌شود. پس نیاز به سخت‌افزارها و تجهیزات تقریباً از بین می‌رود و از سمت شرکت سرویس‌دهنده تأمین می‌شود.

وظایف اصلی و خدمات مرکز تماس در املاک:

خدمات مرکز تماس در املاک به تمام فرایندهای یک مشاور املاک و مستغلات سرعت می‌بخشد. در این صورت مشاورین املاک، با داشتن وقت آزاد بیشتری می‌توانند تمرکز بهتری بر قراردادها و معاملات خود داشته باشند.
مراکز تماس، پاسخگو به تمامی سؤالاتی هستند که از سوی مشتریان پرسیده می‌شود. مردم مجبور نیستند، ساعت‌ها منتظر پاسخی باشند که در عرض چند دقیقه آن را می‌توانند دریافت کنند. این مشتری‌مداری باعث می‌شود املاک شما از بقیه رقبا متمایز شود.
مراکز تماس، همچنین گزارش‌های کاملی از افزایش یا کاهش تعداد مشتریان یک مشاور املاک ارائه می‌دهند. امروزه مرکز تماس برای مشاورین املاک و مستغلات ابزاری ضروری از این حوزه کسب‌وکار است.
– دریافت و پردازش اطلاعات مشتریان
– پاسخگویی به تماس‌های ورودی و خروجی
– ایجاد، ذخیره و اصلاح پایگاه‌داده‌های مشتریان
– آموزش مستمر برای کارکنان
– نگهداری و ارائه گزارش‌ها و آمار
– طراحی و مسیریابی تماس باتوجه‌به مشخصات آنها
– به حداکثر رساندن استفاده از یک سیستم تعاملی خودکار (IVR) برای صرفه‌جویی در زمان مشتریان
– تعامل با سایر بخش‌های املاک
– بهبود خدمات مشتری
– کاهش چشمگیر تعداد تماس‌های ازدست‌رفته

چگونه کار یک مرکز تماس را سازماندهی کنیم؟

در اینجا چندین گزینه برای نحوه سازماندهی صحیح مرکز تماس شما وجود دارد. شاید طراحی مسیر تماس برای شما دشوار باشد؛  متخصصین ایرانیان تل، برای شما مسیر تماس را به‌گونه‌ای طراحی می کنند که متناسب با استراتژی فروش شما باشد. خدمات مرکز تماس در املاک هم از این دسته مستثنی نیست.

مراکز تماس دارای دو حوزه کاری با اولویت هستند:

  • مرکز تماس خروجی مشاورین املاک
  • مرکز تماس ورودی مشاورین املاک

 اهداف اصلی یک مرکز تماس، ارائه اطلاعات به مشتریان یا به‌دست‌آوردن اطلاعات است. اطلاعاتی که مشتری هنگام استفاده از خدمات مرکز تماس در املاک با آن مواجه شده است. در اصل، هر تماس خروجی هدف خاصی را دنبال می‌کند:

  • تماس‌های پیگیری فروش یا اجاره ملک‌ها
  • اطلاع‌رسانی به مشتریان املاک شما
  • انجام نظرسنجی برای اطلاع از نظرات مشتریان در مورد نحوه کار

 اغلب، مرکز تماس دارای ساختار شاخه‌ای یا چندسطحی است که اپراتورهای سطح اول رایج‌ترین اطلاعات را ارائه می‌دهند. به‌محض اینکه موضوع تماس از محدوده تخصصی آنها خارج شود، مشتری به متخصصی هدایت می‌شود که می‌تواند مشکل او را به بخش دیگری یا به سطح بالاتر حل کند. علاوه بر این، ثبت تعاملات تماس‌گیرنده و اپراتور برای شناسایی راهبردهای مشاوره جدید و مؤثرتر، ردیابی خطاهای اپراتورها در کارشان و انجام نظارت کلی، امری عادی است.

نتیجه

 کارکنان مرکز تماس متخصصین آموزش‌دیده‌ای هستند. همچنین توانایی انتقال اطلاعات به شیوه‌ای در دسترس و حرفه‌ای نیز دارند. آنها به چگونگی مکالمات خدمات مشتری آگاهی کامل دارند.
با خدمات کالسنتر و به طور خاص خدمات مرکز تماس در املاک می‌توانید در بازار پررقابت امروز در زمینه املاک، یک مزیت رقابتی بسیار خوب و کارآمد را به دست آورید.

ارتباط شما برای ما مهم است

مشتریان و رشد کسب و کار و شما برای ما مهم است. با ما در مورد دغدغه هایتان صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *